понеделник, 10 септември 2012 г.

EVN и аз



Събуждам се сутринта.
Тъмно.
И червения светодиод на телевизора не свети, и по-червения на кабелния приемник също. Явно нямам ток.
Следва бърза проверка на бушони, електротабла и наличието на стари псувни, позабравени малко поради неупотреба.
Ток няма.
Обаждам се до клиентския център на ЕВН. Обясняват ми, че имам неплатена сметка на стойност 6 лева 08 стотинки от юли 2008 година!
Мамка ви, та аз си плащам тока по банков път! Никога досега не съм чакал на една опашка с пенсионерите!
Отивам да си плащам 6-те лева сметка и 7-те лева за дистанционно включване на електромера. В пощата има закъсняла манифестация за 9-ти септември. Белокосо множество се опитва да си вземе пенсиите, закъснели заради почивните празнични дни и да си платят и тока между другото.
Припаднали жени, линейки, бой с чанти и пазарски мрежички. Започвам да си припомням едни по-стари псувни - от тези, по-люти и от сръбските. За които навремето като напсувах една касиерка на БДЖ на гарата в Карлово ми ръкопляска цялата опашка. Не бяха чували подобно нещо.
Та въртя си ги аз из акъла... и ми идва реда. Плащам, бегом в клиентския център за потвърждение за включването на електромера и на работа.
Там се свързвам с колегите от ЕВН и разбирам, че спиране на електромер за сума под 10 лева не се прави.
А сега де?!!
Шибнах им едно писмо до info@evn.bg
Цензурирано. По-скоро автоцензурирано. Ако резултатът не ме удовлетвори - ще има и незензуриран нецензурен вариант.

1 коментар:

  1. И накрая ми преведоха по банков път сумата от 7.00 лева, разходите ми за пускане на дистанционно изключен електромер.
    Победа!

    ОтговорИзтриване

Може да използвате в коментарите:
Снимка - [im]url на снимката[/im]
Color - [co="red"]текст[/co]
Marquee - [ma]текст[/ma]