сряда, 7 март 2012 г.

Кънчо

От днес в интернет се тиражира една невероятна глупост:


Приключенията на Кънчо

Кънчо се събуди,
готов да се труди.
Известен щурмовак съм аз.
Изпълнен съм с
енергия и страст.
Раздавам се и тук, и там...
Налага ми се често да се
предпазвам вещо.
Първи опит май
е неуспешен.
Боже, как
изглеждам смешен!?
Шапката стои погрешно,
явно бъркам нещо.
Втори опит ще
направя, правилно
да я поставя.
А шапката добре ме пази
и от СПИН, и от зарази.
Щом е в срок и годността -
пълна е сигурността!
Ето, нов презерватив вземи
и отново всичко повтори!
Резервоарчето с
пръсти прищипни
и внимателно
надолу разпъни!
Как лесно ми върви
и как добре ми той стои!
И накрая запомни:
с дрешка винаги бъди,
щом любов ще правиш ти!

След като го прочетох се зачудих дали се продават презервативи за 2-ри клас? Че като гледам таргет групата на това 'произведение' е някъде там.....
И в какво се състои 'труда' на Кънчо? В шибане? По цял ден? По 8 часа?
Баси и работата и трудът и това, на което учи децата.

4 коментара:

  1. Сега трябва да направят и книжка за ..ъъъ...жената на Кънчо. Минка да речем. После за децата им. Изобщо голяма сага, голяма простотия.

    ОтговорИзтриване
  2. Искам да видя жената на Кънчо.. Путкодеров (май?).

    ОтговорИзтриване
  3. ехехехех леле мале, това наистина ме остави без думи, направо незнам какво да кажа :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ще кажа нещо, което е от изключителна важност:

    Shameless US е най - невероятният Американски сериал на света! Гледайте го, убеден съм, че ще ви хареса!

    ОтговорИзтриване

Може да използвате в коментарите:
Снимка - [im]url на снимката[/im]
Color - [co="red"]текст[/co]
Marquee - [ma]текст[/ma]