четвъртък, 20 май 2010 г.

За Ахмед Доган и алкохола



Вчера Ахмед Доган пак се изцепи: http://www.dnes.bg/politika/2010/05/19/dogan-bez-dps-stranata-ne-moje-da-se-upravliava.91333,1
То е ясно, че електората му е от пенсионирани граждани на България с турско самосъзнание. Вижда се и от публикуваният клип. Но нещо друго си мисля:
1. Пиян е. Безусловно. А аз като виден форумен алкохолик съм експерт по това човешко състояние.
2. Боли го, че не е във властта. Така го боли, че чак може да иницира един турски метеж в някой български район, където все още има влияние.
3. Говори ... мечтите си. Как ще го поканят пак във властта. Да, бе...
4. Цялото му словоизлияние е гнусно и по съдържание и по поставени цели. С него спуска един 'мост' към сегашното правителство и се моли да не бъде изгорен на секундата. Но което и ще се случи.
5. Доган вече не е фактор. Катоо му се отнеха парите и далаверите той вече е никой. И си го каза в почти прав текст в тази си реч. Ама много му се иска. Пак.
Ама няма вече 'келепир'....
За което лично аз съм доволен!

А, и да допълня с новината за поведението на Мохамед Реджеб след хващането му от полицията, че кара пиян и без книжка след сватба. То бяха кълбета, то бяха увъртания.
Първо по време на хващането му си каза, че е пил. Щото на сватаба това се правело... А вчера по новините ме изненада с тезата, че да - бил пил, ама кафе. Щото на сватба така се правело...
Д'еба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Може да използвате в коментарите:
Снимка - [im]url на снимката[/im]
Color - [co="red"]текст[/co]
Marquee - [ma]текст[/ma]